måndag 31 maj 2010

våran första tripp!


God kväll alla glada , sura !

I dag har varit en bra dag och riktigt mysig dag. Vi började dagen med att åka och hämta Vilda , sen åkte vi till Slottskogen för en hel dag ;) Våran första riktiga mini tripp med hela familjen.. Ooo ja de krävs noga planering in i det minsta.. Vi la upp det bra jag och älsk.. hee hee.. Tanken var att vi skulle gå upp till mini zoot så vilda kunde få klappa djuren! När vi väl har tagit oss upp för världens backe ,möts vi av en skylt. stängt pågrund av renovering.. APA skalle vad trött man blir! ja vara bra att traska vildare.... Till fiket :) där åt Vilda glass och jag och Johan en smörgås, och Anton panton fick välling. sen somande han gott! kände mig riktigt som en bull mamma , hade värsta ryggan med mig med allt du kan tänka dig! solkärm, regn kläder, extra kläder frukt vatten, :) de ni men jag har lärt mig av den bästa min mamma ;) hee hee vi sket i djuren och gick till stora lekplatsen i stället, där kunde Vilda skutta runt glatt men en miljon andra barn , och jag gick på sidan men en miljon andra mammor ! Sen blev det dax för mat igen på ett mysigt ställe. Sen avsluta vi det hela men en glass till ;) en underbar dag med min lilla familj som jag älskar över allt annat!

nu blir det lite mys i soffan !


ha ett gött




(och nej jag tog inga kort våran f*n kamera är sönder *gråter*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar