onsdag 19 maj 2010

Lite lätt stel!

www. träningsvärk ! Ooo ja i dag kan jag lova att det känns;) kanske ska berätta att jag har faktiskt köpt mig ett gym kort! nu j*vlar skall vi få fart på mitt päron till kropp. i Måndags körde jag i gång och tränade med mamma (som nu mera bor nere på träna ;) vi tränade muskel , Och jag kan lova hela min kropp svider och bränner ! Men Guudd vad gött det är ändå att vara igång igen. I kväll blir det spining med mamma .. huuaa hur ska detta gå ? nog om de. I dag har jag båda våra barn här hemma ,medans älsk jobbar! båda sover nu, så jag får väl glatt börja med att göra mig klar inför dagen! för när dom små liven vaknar är det kört! ja det är ett heltidjobb med barn! Den som säger att det är så glidigt att vara mamma ledig! Ljuger! I morgon åker min kära bror utomlands, och jag är sååå avis på dig! Hoppas att ni får en underbar resa ! ta en drink eller två för mig me e du snäll! Va rädd om er! Lova ya kram syrr!

dax att köra i gång!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar