tisdag 11 maj 2010


Hej hopp! då var det Tisdag och allt är inte sig likt:) nää älsklingen har börjat jobba, och för första gången i mitt liv är jag mamma ledig nu! Härligt?..?? .. Mm dom som känner mig väl vet att jag inte är den typiska hemma mamman! Jag älskar att jobba och ha saker att göra! Visst här hemma finns tusen saker att göra , men det är allt nått annat att åka till ett jobb varje dag! Men vi får väl se hur länge jag blir hemma! tanken är ju ändå att johan skall få vara pappa ledig och jag jobba ;) Alla sa till mig Elin du kommer bara älska att gå hemma,du kommer ändra dig när väl bebisen är här! Okej nu är bebis här och bara så ni vet jag har inte ändrat mig ! Jag vill börja jobba snart :) så där fick ni *ler* Nä om man skulle ta och göra något mammigt så som att lägga i en tvätt, och kolla vad som skall bjudas på när pappa väl kommer hem från jobbet..


kram från hemma frun

1 kommentar:

  1. Ja visst är det mysigt att göra sådana där hemmafru grejer.... Det är ju din grej liksom!!! Kram mamma ps. blir du klar hos dig kan du ju alltid fortsätta här....

    SvaraRadera