torsdag 13 maj 2010


Jag kan må lite lätt lilla på alla duktiga mammor som hälsar glatt i uppförbacken när man är ute och går! ja dom ser helt oberörda ut. jag spyr! själv har jag en puls på hundra tio, allt jag skulle vilja är att sätta mig ner och dricka ett stort glas vatten. jag flåsar f*n mer än vad en hund gör. och svar ja hela min kropp skakar när jag väl är uppe, lite lätt svettig och känner mig allmänt död! LAT? svar JA! lätt fråga och jag vågar erkänna , jag är lat super duper lat ! jag sitter här på min röv och hoppas att ett mirakel skall ske ;) skall snart börja gymma för de tycker jag i allafall är kul! nää ut och gå hurtiga promenader med vagnen är inget för mig. jag och Anton tar det lilla lugna när vi är ute, vi njuter oss fram ;) alla är vi olika och tur är de!
ha en trevlig torsdags kväll på er!

kram den late.


1 kommentar:

  1. Kära Dotter detta håller inte du måste stålsätta dig 2km om dagen gör att du snart är på språng .

    SvaraRadera