fredag 28 maj 2010


Jag lever.

har roat mig en hel vecka med att ha gallstensanfall ! mina dagar går ut på att äta vitt ris, och dricka ton med vatten, och för att inte glömma alla goa droger du måste ta för att orka med livet. fy f*n vilken smärta det är, så fort jag bara tänker på mat och nått fett och gött så håller magen på att fullständigt ta livet av mig.. O jag som är så glad allt gÖtt .. bara att glömma en vecka till! om jag nu måste säga något bra med detta så är det väl att jag går ju ner i vikt ! Mm men fy vad tråkigt mitt fredags mys ser ut denna kväll. ett stort glas saft! *kul kväll* ja förutom gallsten så mår jag bra! mammas lilla älskling bara växer och skriker ! härligt , funderar på om Anton tänker sätta nått skrik rekord eller nått? Jaa blir man inte döv av detta då vet ja inte.. Våran goa Vilda mår bra hon med! hon är super glad nu när hon har fått en den nya filmen med Alvin och gänget 2 ! hon bara älskar den! hon kan se dessa filmer om och om igen ! Min älskade man mår bra han med! han är väl lite smått trött på min gallsten ! annars ser han ut att må bra tycker ja ;) tur jag har han ! och gud vad jag Älskar han ;) ja då har vi bara våra två hårbollar kvar , de vill säga katterna! jo dom gör väl som varligt saker dom inte får. Grisen kitty har börjat att slicka på allt?? Öö normalt?? Not!


så det var lite smått och gott från denna familjen.

hej så länge.

1 kommentar:

  1. Låter som ni har det mysigt på Harkvägen.... Här på Olseängen äe det lungt Anton sover och mormor kollar facebook.... kram

    SvaraRadera