fredag 18 december 2009

Förvärkar.. har inte Tid NU!!

Hej hemskt mycket hej.. Sitter i min berömda soffa och skriver lite blogg äter lussebulle och lyssnar på Kent! Min natt har varit hemsk! haft så ont i magen och ryggen* suck* ringde barnmorskan förut för att kolla så jag inte är döende.. men icke förvärkar kallas de!! REDAN utbrister.. Såg framför mig att jag skulle fira min jul på sjukan.. innan hon hinner förklara så säger jag bestämt. jag har inte TID nu. Ööö eee nee men Elin säger damen i andra änden man kan inte styra över de där.. Den lilla/lille kommer när den kommer.. Mmmm ja säger jag.. hon förklarar att det är helt normalt nu vid denna tiden att ha de.. jaaa Okej jag köper de kläcker jag ur mig! JA de får du nog göra säger hon med ett litet skratt... Så nu sitter jag har och försöker knipa igen :) nää skoja bara! nää kärleken i magen får allt ta och lugna sig lite;) nu skall fortsätta äta min bulle och vänta på att Vilda och Johan skall komma hem ! Puss o hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar