torsdag 3 december 2009

Hej på er! I går hade jag en jätte mysig dag i stan med min kära bror, vi fick handlat en massa bra julklappar! Alltid lika kul att umgås med bror! Vid fyra kom älsk in och vi tre gick ut och åt gott på restaurang. mys mys.. I dag var jag på mvc , fick lyssna på lilla hjärtat och mäta magen ;) allt såg bara bra ut! Marie som våran barnmorska heter är helt fantastiskt bra! hon tycket att hon kunde känna att bebis har vänt sig och ligger med huvudet neråt.. Lite nervös är man allt det är nu de börja hända saker.. Möten och besök på sjukhus mm.. fick även info om nya regler som gäller på BB nu mera när det är influensatider. enbart pappa får komma och hälsa på inga syskon :( man får ens inte gå ner i cafét och säga hej till nära och kära., utan man måste hålla sig på salen.. Visst är det tråkigt men det är ju ändå det bästa för dom små.. kollat runt lite och jag tycker Näl verkar bäst.. men vi får se, om jag nu inte blir på spc bb.. Nä nu skall jag ut och kolla om våran ljus slinga funkar.. ha det godis Puss & kraM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar