tisdag 15 december 2009

Snart kommer han*som jag har väntat *


Inte många dagar kvar tills han kommer nu.. Vem undrar ni?? Jo han med det vita skägget och den stora runda magen, han säger hoo hoo i stugan.. japp just de Tomten! sjukt vad tiden har gått fort, var inte länge sen man börja gnälla över att julen alltid kommer så tidigt men vips så var det bara en vecka kvar! alla våra julklappar till nära och kära är klara, bara jag som har typ en eller två kvar och köpa.. De här med julen, jag bara älskar de , en massa god mat och mys med släkten, alla säger att när man blir vuxen försvinner pirret i magen när julafton kommer, men icke för min del ;) jag känner mig fortfarande julrusig och har förväntningar.. hii hii.. I år skall vi fira jul hemma hos Mormor & Morfar skall bli jätte mysigt , var så länge sen man var hemma hos mormor på julen , med alla hennes en miljon tomtar :) dagen efter bär det hem till svärmor och svärfar för att fira jul.. Längtar en massa... Tyvärr har vi inte Vilda denna julen, känns jätte tråkigt och konstigt :( Men som vi sa till oss själva nästa jul då är vi fyra i familjen och då skall vi ha en riktigt härlig jul med gran och pynt till max. kanske blir det mitt första år som jag väljer att vara hemma med min egna lilla familj och fira jul, ja vi får se ;) Nu är man inne i vecka 30 med magen oxå ;) herre tiden bara springer i väg. om Nästan två månader är vi fyra i familjen *jag längtar som en tok efter den lilla lille i magen * nu måste jag springa upp och kolla vad katterna gör låter som om de håller på att riva ner min julstjärna i fönstret.. ha en Go dag på er så hörs vi av !! Kram till er alla!

1 kommentar: