tisdag 8 december 2009

Ett inlägg ;)

Denna trötthet gör mig lite smått galen.. allt börjar att bli väldigt tungt och jobbigt nu.. Bara att bädda sägen fixa lite lätt här hemma ,ta på sig mm känns som världens tränings pass. Tänkt vad skönt det hade varit med en rulltrappa här hemma upp till andra våningen.. Nu har vi fått tummen ur och köpt halk skydd till trappan som jag for ner för här om dagen! allt gick bara bra, lite blå slagen om bena och så men igen fara med magen ! Mamma och Johan var hemma på två röda! så nu när halkskydden kommer upp i trappan kan jag börja ha strumpor på mig igen:) I kväll skall jag och vilda hem till mamma och Emmis och baka lussebullar *mys mys* Nu skall jag ta stora klivet ur soffan och fixa till mig lite..
kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar