söndag 22 november 2009

Söndag!


Hej på er.. I dag fick den stora staden Göteborg fin besök av mig, Anna och Min Älsk, Vi gjorde Nordstan , mysigt värre, vi var inte direkt själva där om man säger så hela Göte tänkte som vi i dag.. Hitta som vanligt en massa fina saker, fick köpt mig en mamma skjorta riktigt fin faktiskt.. En mössa till Vilda och lite annat smått och gott.. På vägen hem från stan åkte vi in på min favorit butik Mio möbler !! Tänk om man kunde fått en timme eller två där inne för att handla loss.. Och nu när allt julpynt kommit med , jag blir knä svag. Gick ju inte där i från tom hänt utan köpte mig jätte gulligt Lucia tåg från Sia * mitt Älsklings märke dom har sjukt mycket fina saker.. Såg två jätte fina stjärnor på mio som jag sååå gära vill ha ;) så dax att börja smöra lite för sin sambo.... hii hii .. Nu får jag tacka för mig denna dag, skall sätta mig i soffan med en kopp Te.

Kram

1 kommentar: