onsdag 4 november 2009

Lite Kontroll hade varit skönt!

Hej hopp! i går var jag på mvc för kontroll av mig själv, och magen ;) Allt såg bara fint ut.. Magen växer som den ska och kärleken i magen mår bra! Underbart! En sak har jag märkt sen jag blev gravid, herre gud vad nervös jag är för allt! Skit rädd rent ut sagt, mitt hjärta stannar nästan upp varje gång jag skall göra besök hos läkare av alla dess slag, så har det inte varit innan. Skumt! Fick ett tips av barnmorskan att inte läsa runt på nätet för mycket om graviditet mm! Hon har nog rätt får sluta med de ett tag fram över, de mesta man läser är ju inte hur bra allt har gått , eller hur bra alla mår, utan snarare hur för jävligt allt har varit! Så de får vi sluta med! Sen är jag ju en människa som gärna vill ha kontroll på allt, veta allt in i minsta detalj, så för mig är det väldigt jobbigt när det dyker upp en massa nya saker hela tiden, känner knappt igen mig längre !Men jag vet att man inte har kontroll när man är gravid, men tänk så skönt!! Elin den 20 fem kl 14:15 skall du föda barn , de hade varit min dröm att allt hade en tid.. Men men bara att sluta drömma och inse att jag inte kan styra över allt denna gången! ! Annars är allt bara bra med oss, resten av min älskade familj mår bra!, Johan och Vilda är på väg till 4 års kontroll i dag! Katterna håller låda som vanligt! Snart skall jag ta mig en lite runda ut i friska luften!
Kramar En lycklig

1 kommentar:

  1. Nej vissa saker kan man bara inte kontroler hur gärna man en vill. Det där med att föda barn är en såden sak. Är nog bara att gilla läger......
    Kram till dig!!

    SvaraRadera