måndag 2 november 2009




God Morgon! I natt drömde jag om allt vad barn och barn prylar heter ;) de var en riktigt mysig liten dröm.. i drömmen såg jag mig själv gå med min fina vagn som vi har beställt :) röd svart crecent Diva ! vagnen får vi av Pappa och Karina o Emil!! Jaa den är super fin!! Skall bli så roligt sen när man skall inhandla alla saker som behövs! Hon vet precis vad ho vill ha ;) när man är hemma så som jag är , har man all tid i världen och leta efter massa bebis saker :) Nu Går vi in i vecka 24! tycker att tiden går rätt fort nu , är ju inte jätte långt kvar till Feb! Men först kommer ju Julen! Skall vara smart detta året och fixa med alla julklappar i tid för en gång skull.. Har rätt klart för mig vad alla ska få :) duktiga jag har gjort en lista!! Nu skall jag äta lite frukost.


Puss o kram E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar