torsdag 19 november 2009

Dagens bild ;)


Och nej jag har inte gris sjukan... Men förskyld är jag nått till den milde! Man kan ju undra hur många liter snor som finns i denna näsa?? Annars är väl det väl rätt bra, Benny kämpar på med sin tratt ! han kallas nu mera tratt kantarellen ;) Kitty våran andra katt gillar inte ett dugg Bennys nya look, hon fräser och spotar när han kommer nära! Men till helgen har jag lovar benny att den skall få åka av och allt skall bli som vanligt!! kärleken i magen mår toppen , lever runt och sparkar som bara den! Kanske har man ett litet fotbollsproffs i magen?? Fast får jag bestämma är det ju helt klart en rid tjej, eller rid kille ;) Jo alla håller ju på med dagens bild på facebook, så nu kör jag dagens blogg bild på mig och älsklingen,( skall till läggas att vi inte visste om webb camen var på ;) hee hee
Klart slut....

2 kommentarer:

  1. haha ni är för roliga ! skall vi ta med våran moder på jul handling nästa vecka kanske ?

    Kram min syster yster !

    SvaraRadera
  2. Vad fina ni är!!! kram mamma

    SvaraRadera