onsdag 11 november 2009

Onsdag!

Okej jag börjar att vänja mig vid den stora kulan på magen och grop rumpan och hägnade pattar :) De är bara att gilla läget på nått sätt.. De börjar att bli lite smått jobbigt att sova och hitta en go sov ställning, knyta skorna går , men börjar bli jobbigt! Nu är jag i vecka 25 och snart 26, de går rätt fort fram nu faktiskt. Jo till alla er som säger att min mage är sååååå fin nu och att jag ser helt fantastisk ut, hoppas att ni säger det sen men efter feb =) ja ja nog pratat om det. Annars lever livet på som vanligt, i går va jag och vilda hemma och myste runt hela dagen, bakade och hade oss, köket såg ut som kriget när vi var klara ;) men kul hade vi ! Skulle fått min sista gris spruta i går, men nu har dom tydligen ändrat de igen, nu behöver bara gravida en spruta.. Inget mig i mot, bara det hjälper! Fick vara med Emmis i skolan i dag då det var hennes tur att ta sprutan! Va tänker ni Du som är så sprut rädd...... Men ha ha till er jag var ko lugn. systrarna klarade detta super fint!! De var rätt kul att få komma in i ett klass rum igen och bara titta på hur alla hade de.. Lärare tänkte jag för mig själv, kanske ett yrke som hade passat mig! Fast då vill jag ha hand om alla busfrön till ungar! Hade passat mig bra tror ja! nä nu får det vara klart slut för denna gången! Puss o kram E L O N

1 kommentar:

  1. Tack för hjälpen i dag, med Emmis och sprutan.
    Du är världens snällaste storasyster/dotter...
    KRAMAR Emmis och Mamma

    SvaraRadera