onsdag 15 december 2010

Dag 2 : mina päron!

I dag skall de handla om mina älskade Päron..

så häng me! Min mamma heter Inga-lill Irenè Andersson och min Pappa heter Benny Westum. mina föräldrar är skilda sedan många år tillbaka. Min mamma jobbar som förskolelärare i kungälv sedan 100 år tillbaka. Hon är en genom snäll person som vill alla människor gott. Hon har ett stort hjärta av guld , ho e bäst! min mamma betyder otroligt mycket för mig , jag kan alltid räkna med henne och hon har alltid en axel över om man skulle behöva gråta ut en skvätt! helt enkel min mamma är min förebild och min stora idol! Min pappa jobbar som egen företagare*de ni;) och han är en helt underbar person som jag kan saknad något enormt mycket !!då han bor några mil i från mig närmare bestämt sundsvall :) vi ses inte så ofta men vi har en god kontakt över telefonen! Han har ett hjärta av guld han me och när vi väl ses har vi mycket att prata om.. Jag älskar att sitta och lyssna på pappa om alla hans planer mm! Så bra jobbat mamma & pappa ! Jag är super nöjd över hur just jag blev , med allt vad det vill säga :) mina päron är allt bäst i världen!




massa kärlek E

2 kommentarer:

  1. Man tackar Kram mamma..... Jag är stolt över dig, Johan och Emmis ni e bäst= älskar er...

    SvaraRadera
  2. Love you Pappa...

    SvaraRadera