onsdag 8 december 2010

Burrrrr...


Svin kallt inne hos familjen Ryden / Norgren denna morgonen.. varför ? jo tre små gubbar håller på att bytta ut ett av våra stora panorama fönster .. såå nu är det friskt i lyan vill jag lova... Själv sitter jag inne på dass och bloggar ;) Anton sover så snällt i sin vagn.. här är det i allafall varmt och skönt! Och nej jag uträttar inga behov.. locket är nedfällt och jag sitter så snällt uppe på! Kitty är mega sur, har låst in henne i tvättstugan, och hon mjauar som en tok.. Får väl se hur länge dom tre små gubbarna står ut *hee hee* I dag skall min kära Anna komma hit och vi skall dra ut en sväng till city cross och handla lite jul klappar/ pynt.. Snart klar med allt vad julklappar heter.. ska bli såå skönt att bara kolla på när resten av allt folk stressar på staden.. nu skall jag ta mig ut ur dasset och kolla till hur det går med min nya ruta;)


tja så länge..


ta hand om varandra.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar