torsdag 10 juni 2010



KursivVarför en lung morgon ? när det kan vara hur stressigt som helst?
jag bara undrar vad det är som händer här hemma på harkvägen?? vi kan ju börja med i går , Anton har nu i tre dagars tid varit helt galet ledsen på kvällen! inget hjälper , han bara skriker och skriker, till slut somnar han av ren ilska.. lite skrik tänker ni... De får man tåla.. Mmm jo visst jagtål skrik och ogladabarn, men det är rätt jobbigt en hel kväll , inte nått man får gjort här hemma.. Ja de blir väl bättre antar jag! Sen i morse så såg det ut som ett helt slakteri här hemma.. det var blod över allt. som ni kanske känner till är jag lite smått trött på mina små håriga barn( katterna) så i går köpte Johan halsband till dom och i dag skulle dom ut! bara det att benny fick på något vänster in halsbandet runt halsen in i munnen men låset först. han fick panik, JAG fick panik. fick slänga mig över benny, han mjua för livet, och jag försökte hålla han still, de förbannade halsbandet hade ett safty lås och skall gå upp lätt! ELLER hur!! min katt höll på att dö plus att han fick sår i hela munnen och det var blod högt och lågt.... stackars mammas pisse!! Mmm eller så kanske benny bara ville ställa till men en sen så han slipper gå ut?? Nää kan han vara så smart??? nä tror inte de va! men jag får göra ett nytt försök senare i veckan! för ut ska dom! Sen skulle jag efter all denna panik trösta barn och göra mig en stor kopp kaffe, vad händer då??? Jo kaffe bryggan är sönder! tack för den.
nä nu sover både barn och katter,dax att slappa!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar