onsdag 16 juni 2010

Mina nu mera utekatter !







Är det inte härligt med barn? i dag gick jag och dante upp kl 0600 ! underbart! mamman i denna familjen är lite smått trött bara.. Jo just de i går tog vi det stora familjebeslutet att släppa ut våra katter! de sved lite i mitt hjärta på nått märkligt sätt är jag nog lite små kär i mina katter ;) men vad glada dom blev , benny skutta glatt ut , men min kitty tog det lilla lugna.. dom jaga flugor dom åt gräs, dom låg på altanen och njöt av solen! de fick mig att bli glad! första dagen ute för mina bebisar gick bra! kitty rusa in så fort det kom en bil eller hon hörde något konstigt ljud ,medans benny slog lock för öronen och drog i väg på men mini tripp bort till grannen ;) Skönt för nu kan vi äntligen ha öppet altandörren :)
nu måste jag få lite gjort innan min Älskade son vaknar igen !

Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar