söndag 13 juni 2010

Hur vet man....


Hej på er!

jo hur vet man att man har träningsvärk från helvetet?? De är just vad jag tänker berätta för er! du vaknar upp på morgonen känner att du är lite lätt stel, men du tänker att det inte är någon fara (eller hur) du ligger och drar dig och när du känner efter är du ändå ganska öm i kroppen.. Du måste gå på morgon toan, du sätter dig på säng kanten och tänker Oo ja de känns.. men ändå ingen fara.. du reser dig och PANG där kom första smällen..... MINA ben!!! vad händer känns som om någon har kört över bena på dig.. du tar några staplande steg mot toa dörren.. Ajj ajja ajj nu svider de rejält! väl inne på toa börja du som vanligt men att böja på knäna lite lätt, och då händer de och framför allt känns det! mina ben har låst sig.. du tänker för en kort sekund, hur fan skall jag kunna sätta mig på toan? man tar ett djupt andetag och räknar till tio.. ett två tre på de fjärde ska de ske.. avståndet mellan dig och toan känns som mil........ Väl nere på toaringen, tänker du hur f*n skall jag klara av resten av dagen??? och jag tackar gudarna för våran höga toalättstol... :)


grattis detta kallas träningvärk på HÖG nivå!


så nu skall jag ta mitt brännande arsle och försöka sätta mig ner i soffan!



ha de gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar