torsdag 21 januari 2010

VaD är min ork och kraft? Den som vet detta får gärna höra av sig!
Nu mera är jag ingen stor bloggare :( jag ligger mest i min säng och sover som en tok. för ont för att röra mig!! Min rygg har nog som mål att ta dö på mig. Och jag vet det är inte långt kvar nu Elin... Nää men jag kan lova dig att FEM veckor känns som ett helt liv just nu.
Ja som ni kan läsa är jag en riktig sur tutte. men nu till något annat..



I dag åker min kära lille bror till London ;) och skall leva livet ;)
Snart kan du fett räkna med att ta med din syrra på nått av era äventyr *hii hii*
I dag skall jag och älsk åka ner till östra och kolla in läget vart man skall ligga och trycka om
någon vecka ;) kan ju vara en fördel om man vet vart man ska mm.. Annars händer det inte så där jätte mycket i mitt lilla liv just nu.

Såå ni får vara rädda om varandra och ha det så j*vla Gött så länge.
Stor kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar