onsdag 13 januari 2010

Synd om min hud.


Hej på er! I dag var jag och älsklingen på Mölndals sjukhus. Skulle kolla upp mina hudutslag som jag haft typ i alla år, och ingen i världen verkar veta vad det är:/ men nu hoppas jag på att få ett svar! Jag vet inte varför men jag var sååååååå sjuk nervös innan :( för att gå till hudläkaren tänker ni? JAPP !! vet inte vad som har hänt med mig men nu mera är jag nervös för allt :/ Mm väl där inne skulle dom ta bort en bit hud av mig, japp en BIT HUD! fick lite bedövning och sen plugga dom ut en bit. Älsklingen fick hålla handen! jag blundade.. Men de gick jätte bra! frågade Johan om han tittade när dom gjorde de.. Ja sa han och det rann en massa mörkt blod ur dig! MMm tack för den älsklingen ;) bytte plåster nu och visst ett hål i min fina hud, och mörkt blod var det med.. Blääää! nog pratat om blod och hud.


Nu får jag lägga mig och vila en stund , Snart kommer Vilda Johan och Emmis hem ;)


Kram

2 kommentarer:

  1. Oj,oj vad mamma tycker synd om dig.... Vilken tur att stora starka Johan var med... Kramiz Mamma

    SvaraRadera
  2. haha ja verkligen ! KRAAAM SIIS !

    SvaraRadera