fredag 15 januari 2010

God morgon..


God morgon.. I dag har jag en deppar dag....... tycker synd om mig själv! Ont i mina händer & fötter och min rygg håller på att ta dö på mig :( Så nu ligger jag i soffan med bena i vädret och längtar efter min Sambo ! Och framför allt längtar jag efter dig i magen ! tänk om bara några veckor ligger du i våran famn! längtar så jag blir tokig;) Du är mera än välkommen ut snart* I går var vi på mvc och allt såg bara bra ut som vanligt, magen växer som de ska och lilla hjärtat slår på bra ! får ett lycko rus i hela kroppen när jag får höra ditt lilla hjärta slå! där hade jag kunnat ligga länge och lyssna! Mm nu mår jag lite bättre , så fort jag tänker på dig ! ;)

i kväll blir det mys kväll med min man ! jag längtar!


va rädda om er Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar