lördag 30 maj 2009

Sol !


Hej! vilket underbart väder vi har i dag ! äntligen, bli sååå glad;)
Min morgon började med att stor städa hela huset..puhh de var rätt jobbigt men nu är det klar!
Sen satte jag mig på altanen och åt lite frukost.. härligt!
Älsklingen jobbar lite extra i dag , han e så duktig! men snart kommer han hem*längtar*
när han kommer hem skall vi åka och handla lite inför i kväll så Emmis skall komma och sova över hos oss.. skall bli kul , Vilda väntar så hon spricker.. hii hii kommer bli fullt ös i kväll!
Klockan fyra kommer mamma och Peter hit med alla barnen , skall fika lite.. mysigt.. va länge sen dom var här nu... Annars är allt bara bra, Jag var nere på vuxenskolan i kungälv i går och skrev in mig.. så nu till hösten skall de pluggas;) kommer satsa på att läsa upp mina betyg i första hand.. nä nu skall jag ut och röra lite på mig!
Kram Elon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar