tisdag 19 maj 2009

Götet!






Hej!


idag skall man åka in till Göteborg , Och träffa sin kära lille Bror! skall bli jätte trevligt;)
alltid lika kul att surra lite med bror om allt mellan himmel och jord.. =) Efter det skall jag ta bussen till Ferro, hälsa på alla lite, vänta till Älsk slutar, Sen bär det av till att köpa plugg! Nu skall hyllorna upp!! har tittat länge nog på dom nu.. ;) Nu har den värsta träningsvärken försvunnit! tack gode gud för de.. ooooO vad ont jag haft! men men i morgon blir det styrka / Step men mamma! mysigt att träna i hop!

nä nu skall jag fixa lite sen bär de av till Götet döö

Kram Elon



Vad är normalt här i världen kan man ju fråga sig?!
jag tror att så du lever och de saker i livet du väljer att göra är helt normalt på sitt lilla sätt!
Det finns nog ingen här i världen som kan svara på vad som är normalt eller ej! Det bästa man kan göra är att lita på sig själv och lyssna till sitt hjärta! Det har jag alltid gjort och kommer alltid att göra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar