onsdag 27 maj 2009

Har en tanke........



nu är kl 1320 och jag har inte rökt ännu... Ont i huvudet mår illa och känner för att ha ihjäl någon just nu! jag skall försöka jag vill försöka.. men f*n f*n varför skall denna lilla rykande gift pinne vara så god???? tyvärr tror jag inte på plåster och sluta röka program.. jag tror om man bara vill så kan man vad som helst! Men den här gånger börjar jag tvivla! F*n den STORA från är varför började jag med skiten ??? Ångrar mig djupt... men men nu skall jag lägga mig på soffan och tycka såååååå synd om mig själv..


Hjälp!

Jag har precis slutat röka och känner mig lite klen.
Så var beredd om jag tigger en extra kram då och då... =)

och SNÄLLA tjata inte på mig om hur det går hela tiden. och om jag står med en Cigg i min mun
kom inte fram och säg skulle inte du sluta!! jooo jag ska men jag gör det i mitt tempo och takt..

klarar vi alla detta såå skall fröken Norgren nog allt fixa detta! hee hee

kram och box Elon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar