måndag 18 maj 2009

Måndag!


Hej!

ja då var det måndag igen! Måste säga att förra veckan gick bra fort.. kanske för att hela familjen var hemma, lillan var sjuk hela förra veckan.. men nu mår hon bättre som tur är. Älsklingen e på jobbet och jag är hemma:) allt är som de ska.. Träningsvärken sitter i ännu, värsta jag varit med om kan jag säga! känns som om jag har sprungit in i en betong väg 1000 gånger.. såå öm och blå känns jag! men jag skall allt dra mig till gymet i dag igen !! Har
ingen lust så dåligt väder,öm i kroppen! ,men tycka synd om sig själv hjälper väl inte så där jätte mycket nu! Sen måste jag ju berätta vad som jag hoppas på kommer att hända inom en snar framtid.. Vill börja PLUGGA japp ni läste rätt! Jag tror och nästan vet ,skulle jag vilja säga, Blir bara mer och mer sugen på att börja! trodde aldrig jag skulle få en sådan känsla om att börja igen.. men jo visst den finns allt... Vad då tänker ni?????? ha ha ha De säger jag inte! Inte än måste först kolla upp så de är möjligt mm.. =) men jag återkommer! Skulle de bli en möjlighet att det gick att lösa , så har en av mina drömmar gått i uppfyllelse! *de hade varit såå kul *
Kram Elon *














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar