onsdag 1 april 2009

Havet är det bästa jag vet!!

Hej!
vilken helt underbar dag vi har haft vid havet! Jag och Johan åkte och mötte upp fredrik och Cissi kl 0700.. sen bar det av till havet! där har vi varit hela dagen, kom hem vi en 1730.
de var helt oroligt skönt! vilken känsla de är att åka ut tidigt, stå i vattnet, helt tyst och vindstilla, se solen gå upp.. ja de är något speciellt. fredrik fick den första havsöringen, en liten så den fick åka i igen.. vi kasta och kasta, sen var de min tur.. ja där satt den;) pigg liten sak.. tyvärr för liten men ändå de va fisk.. totalt fick vi upp tre, jag en freddan två.. Cissi och Johan fick tyvärr inget.. men men deras tur kanske kommer till helgen. :) *längtar* ja vi bara myste runt hela dagen, god mat , bra fiske , och ett helt fantastiskt väder.. rätt mycket folk va de ute, är så sugen på att lära mig flugfiske .. får nog bli de snart!

nä nu skall jag lägga mig och kolla lite TV.

Kramar E L I N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar