lördag 28 mars 2009

Hej.. så då var det väl vår nu igen då ?? eller?? nu hoppas vi att den är här för att stanna;)
ja i dag har vi hunnit men mycket, börja morgonen men att ta oss till backaplan , där vi mötte upp fredrik för att köpa fiske prylar inför onsdagens havsörings fiske .. blev en nytt spö till Johan, ett par vadarstövlar, samt lite fiske drag.. jag själv fick bytt lina på mitt spö som jag fick av pappsen i julklapp.. såå fisken i havet se upp nu kommer jag ;) *ler* efter en sväng på backaplan bar de av till Ikea för att handla skrivbord, och en Röd hylla ;) mycket snyggt..
sen som vanligt blev de lite sånt som man egentligen inte behöver ! jaa sen efter de fick man åka och storhandla mat.. och nu äntligen har man landat i soffan men en öl;) får snart besök av Johans syster Anna och hennes dotter Tyra*mysigt* jaa mycket har man hunnit men denna dag ;) i kväll blir det lugnt skulle jag tro.. hee hee

Kram // E L I N*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar