tisdag 7 april 2009


Känslorna växer fortfarande.
Han har totalt tagit över mitt hjärta.

Han behandlar mig som en prinsessa och öser fina ord över mig varje dag.
Han skämmer bort mig med klappar, kramar,komplimanger och skratt ;)
Vi kan prata om precis vad som helst och det känns helt naturligt.
De jobbiga ämnena är inte jobbiga med honom. Med honom känns allt så lätt.

Jag har alltid roligt med honom. Han är förstående, öppen och stöttande för alla
mina ideer och tankar. När vi pratar om framtiden känns det som en självklarhet.
Inte ens något att diskutera. Ett faktum.

för du och jag är är ju ett sjukt bra team, eller hur älsk?


Den här känslan som bor i mitt hjärta fortsätter växa varje dag.
jag visste inte att det kunde finnas så mycket kärlek mellan två människor..

Jag kommer aldrig sluta falla för dig!




*********


livet rockar ganska stenhårt just nu. Efter att ha haft en stort , grått regnmoln över huvudet i
flera år känns det som att detta lilla solsken är här för att stanna ett tag.
klart det alltid finns mer att önska eller hoppas efter,men nu -just nu- trivs jag som
fisken i vattnet. Jag har en bra balans i livet. Det finns äntligen utrymme för att andas,
på riktigt!!


Kram E L I N *


1 kommentar: