lördag 18 april 2009

God morgon. .
i dag är det lördag den 18/4 och min lilla syster Emmis fyller sju år i dag.. herre vad tiden går fort , tycker inte de var länge sen hon var jätte lite... så i dag blir det kalas för hela slanten..
Annars är väl allt bara bra.. solen skiner och gott väder är de.. satt i går och planerade lite för hur min ute plats skall bli.. kommer bli så snyggt när de är klart. Johan skall bygga en trätrall .skall måla den svart, kommer bli snyggt.. lägger upp lite bilder sen så ni får se hur de blev sen.. I morgon söndag, bär de av att kolla på hopptävling ;) Lisa skall tävla.. skall bli kul gud vad de skall hejas.. klarar du gumman.. pokalen bor ju på kongahällagatan inte sant?*hee hee* nä om jag skulle ta mig upp och kolla om mina små älsklingar har vaknat...


ha de gott


E L I N*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar