tisdag 1 mars 2011

Okej.


God morgon på er.

Okej så här är det jag och min hjärna har kommit överens om att vi skall börja röra lite på fläsket... Och húaaa de har vilat länge nog nu. Nu måste jag bort med en massa kilon , så jag kan få köpt mig dom där byxorna som bara ligger på jc och väntar på mig.. Plus dom där svin snygga stövlarna.. JAG SKALL HA PÅ MIG DETTA INOM KORT. SÅ efter lite morgon träning hemma skall vi snart ge oss ut får en lång promenad upp för alla helvetes backar här i ullstorp..


Nu är kl 12 00 och min mage skriker efter MAT.. till och med ser Antons barn matsburk med lax god ut.. allt ser förbannat j*vla gott ut just nu........ varför skall allt som är så gott vara så farligt??.. ja ja har klarat en dag och nu tar vi oss igenom denna me..

har funderat och funderat på om jag skall dela med mig av det jag håller på med nu alltså går ner i vikt. och ja jag kommer göra de, för vad skall jag annars göra om jag inte får äta och blogga av mig??


ja ja god och glad fast vill inte vara en kex choklad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar