torsdag 24 mars 2011

En svettig mamma..


Hej på er!

Jag lever! jag har inte glömt av er.. nej nej de är bara det att min tid inte räcker till för att blogga en massa längre! De är nämligen så att mammas lilla älskling har börjat att " Hoppa rumpa" i stället för att krypa.. Åå de går undan vill jag lova.. så att sitta stilla i en minut är nu mera fett kört för mamma Elins del.. Fort går det me.. för fort. Som i dag glömde jag att stänga in till tvättstugan där kitty har sin mat och låda.. Mmm ni kan ju bara gissa vad anton rikta in sig på ?... lådan med skit i! Jag flög över köks ön och dök ner i 180 och fick ta i han innan han fick in sin lilla hand i lådan. phuu.. Sen skulle jag bara gå på toa lite fort.. jag han inte mer än att slå ner röva så hörde jag ett brak från köket.. mitt hjärta stanna och jag flök upp med byxorna nere vid knäna.. vad gjorde han ?? jo han rev så glatt pappas högtalare rätt ner i golvet.. gick bra för Anton skratta så glatt.. Men hans mamma som stod med rumpan i vädret var mindre glad... Mmm unge... de är svettigt att vara mamma de skall gudarna veta ;)


ha en go dag på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar