fredag 25 mars 2011

ett finger i ögat! God morgon..


kl 0600 ville min son att vi skulle börja dagen, men de tycket inte hans mamma!! Jag försökte med allt, rävsov som aldrig förr.. Men icke.. Till slut peta han in sitt finger rakt i ögat samtidigt som han säger "titta" Ajjjj som in i h*lvette.. Titta ??..Mamma kommer aldrig mer kunna titta unge... Morr morr* bara att kliva upp ur min varma underbara säng... Ner och göra hinkvis med kaffe.... efter en kort stud vakna barn nummer två... Så nu sitter vi här barnen på golvet och jag i soffan trött som stryk.. Men dagen kanske kan vara räddad så jag får vila en stund. vi har nämligen fått frivisning på 6 barnkanaler..*lyx* I dag skiter jag i om jag är en dålig mamma som låter mina barn kolla TV helllaa dagen:)



ha ett gött era vofflor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar