onsdag 1 september 2010

En riktigt sur jävla morgon.

Vi har vaknat (Anton) hittar inga rena strumpor till pante. Det är fullständig kaos i huset, katterna har vält ner ett helt paket med tvättmedel, Anton är sur, och jag försöker hålla tillbaka ett riktigt fett vansinnesutbrott. Nu när jag väl har lagt Anton för att sova.
Rinner bägaren över jag muttrar för mig själv, att jag orkar inte det här!! jag pallar inte mer! Det är väl ungefär det jag brukar skrika när jag är förbannad. två tre gånger skriker jag, sen orkar jag inte skrika mer. jag kastade en soppåse extra hårt i golvet förut. Jag städar allt fortare. Är det inte löjligt?
att vara så arg på katterna och för att man inte hitta Strumpor till Anton? Nu måste jag skratta. men det finns inget som gör mig så galen som om när jag inte hittar det jag letar efter. Ni hoppas jag att resten av min onsdag , flytter på ! Amen.

Tja . E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar