onsdag 8 september 2010

Hej.
Tisdag redan och vardagen rullar på som den brukar. Men vi hade en fantastisk mysig, rolig helg i Karlstad..En massa Goa skratt och en hel del go mat och vin ;) och en överfull toa tank så det var bara till att se glad ut på söndagsmorgon . man fick ta toa rullen i handen och traska in i skogen ;) nöden har ingen lag! Jag och Anton har åkt på värsta förskylning ever. Hosta snor och allmänt sega.. helst skulle jag vilja ligga nerbäddad i min säng med en bra bok och ett stort glas vatten hela dagen.. men Icke Anton vill helst vara uppe och leka.. Känns verkligen att hösten är på väg med monster kliv... Och jag gillar de! kanske inte att det blir mörkt så tidigt. men allt annat älskar jag.. på med stora tröjor, tända en massa ljus och bara mysa runt!
i Love it..

Nu skall tvätten tas innan lilleman vaknar.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar