lördag 28 augusti 2010

Ingen är nog så snabb som jag på att bytta blöja i boran (bilen) haa haa.. Här om dagen åkte vi ner hela familjen till kungsbacka får att kolla runt på lite höst/vinter kläder till barnen..

Som ni kanske vet har Anton haft problem med sin mage haft svårt att göra nummer två! Men icke längre :) nu gör han nummer två i tid och o tid.. En tripp i bilen kan så ut så här. Vi hittar en parkeringsplats , helst där vi e lite själva så ingen ser våran rodeo i bilen :) Lägger Anton i baksätet, med en filt så han inte rullar ner mot bältes hållaren. Vilda håller bil barnstolen i knät, Pappan tar fram varm och kallt vatten för att lite snabbt slänga i hop en gröt till pante. sen sitter vi alla tre i en bajdoft och stirrar på Anton som skall äta upp sin 1 dl gröt. . Vilda tycker det stinker vi lika så.. men när vi väl sitter där svettiga och i en illa luktande bilen blir jag alldeles varm i kroppen. jag myser vilken Go familj vi är ändå.. lite smått kaos när vi skall göra nått , men endå rätt kul..
Hittade jätte fina jackor till barnen som jag gära vill köpa , fast på polan och pyret = dyrt!
men va fan jag och älsklingen får gå med våra sommarjackor i vinter, vi behöver bara ha ett ton polo tröjer under, så löser de sig.. hee he men huvudsaken är att barnen är klädda från topp till tå! Nu ska jag och pappan dricka vin och förhoppningsvis somnar vi inte denna gången .

hej på er

1 kommentar:

  1. Goa e ni..... Det e inte lätt att byta blöra på parkeringen... Jag gjorde det på Stenungs torg förra helgen... det går inte att gå undan där...
    Kram mamma/mormor

    SvaraRadera