torsdag 13 augusti 2009

Så här ligger det till !

Nu tänkte jag berätta för nära och kära, och alla som har undrat och till alla som vill veta !;)
Vi skall ha barn! ;) är nu i vecka 13. Vi är så otroligt lyckliga och vi längtar jätte mycket!
bebisen är beräknat till att komma den 14 feb! Lagom till min 25 års dag! man kan inte få så mycket bättre present ! Och så den stora frågan , Hur mår fröken Norgren? helt ärligt, är det en blandning mellan det bästa som har hänt mig / det jobbigaste som har hänt. Dom första veckorna i graviditeten har varit en mardröm!! Jag har spytt som en tok nu i flera veckor, så man har känt sig rätt kraftlös.. Soffan + Vatten och en stor hink har varit mina bästa vänner i veckor nu. Men som tur är fanns det en tablett som har stoppat upp illamåendet lite. *Äntligen* Så peppar peppar nu har jag fått behålla de lilla jag kan äta i hela 3 dagar! Men jag är fortfarande mycket trött och svag! Att umgås och gå ut , och kolla i affärer är inte helt aktuellt! Men jag hoppas att det vändet snart! För att ligga här på soffan håller på att göra mig skogs tokig!! Den känslan som man får över att det faktiskt ligger någon inne i din mage , är helt otrolig!! Vi är så lyckliga hela Familjen! Vilda blev väldigt glad då hon fick höra att hon skulle bli stora syster! underbart! Jag måste även passa på att tacka min underbara familj för att ni finns där för mig! det betyder mycket för mig! Min gulliga mamma kom hit för några dagar sen men en jätte fin solros , lite vindruvor och redbull ;) och en ganska mysig tidning om graviditet ;) Jag som var lite anti får allt ta och tänka om ;)hee hee.. Sen har vi Ju min Älskling! Som är det absolut bästa älsklingen man kan få!! Han finns där för mig hela tiden! Jag är verkligen överlycklig över att vi skall få en liten i hop ;)
nu skall jag drömma mig bort lite..
/ Puss på er!

1 kommentar: