måndag 17 augusti 2009

Jag är så Glad över att det finns en människa som kan läsa mig helt utan och innan.. du vet precis när det är bra och inte. en blick och du vet hur allt ligger till.. med dig kan jag säga så som jag "känner för stunden" du lyssnar du nickar , och jag får säga allt de där jag vill säga. För du vet att jag är inte menar något illa ! Du kan trösta mig på ett sätt som ingen annan kan. Du kan få mig att le när det är som svartast! du kan göra att jag får lite ork och resa mig upp igen. Du kan få mig att förstå att jag kan om jag bara vill! I bland undrar jag hur jag skall tacka dig? Det är så svårt att beskriva i ord hur mycket du betyder för mig! Du är den finaste människan som finns!
Jag kommer alltid finns här för dig! Jag är mer än stolt över den du är!

/ Kramar din Stora syster *

1 kommentar:

  1. En tår föll ifrån min kind ! du vet att jag ALLTD kommer ställa upp och vara där för dig !
    LOVE YOU " din knasiga lillebror :) <3

    SvaraRadera