söndag 30 augusti 2009

Lite tidigt jag vet..


Jo men visst är det lite tidigt att kolla in barnvagn mm.. men nått kul måste man ju ha när man har mått som man har gjort.. ;) Jag och älsklingen tog oss en sväng ner till backaplan till babyproffsen för att kolla in lite vad som fanns.. Herre gud de dom inte hade till barn där , är nog inte värt att ha.. Vi tog oss ner i affären för att kolla branvagnar.. vi gick runt bland 100 modeller, men inget kändes rätt.. Sa till Johan tur att vi börja kolla i tiden.. men just när jag sa det såg jag nått på håll.. tog bestämna kliv bort till en ramp.... DÄR ÄR DEN sa jag till älsklingen... båda titta på varandra och log.. japp där är den!! En röd/svart vagn.. helt i våran smak.. fast vill ha riktiga däck både fram och bak.. =) vi stod länge och kolla in vagnen, prov körde givetvis lite med:) känns bara så rätt.. Gissa om man längtar mycket till den dagen då vi får hålla dig i våran famn.. Tänker på dig varje dag hela tiden.. längtan e enorm!


Nu skall jag kliva upp och göra lite frukost.. snart kommer Vilda hem me.. längtar!


kram E lin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar