söndag 24 april 2011

Okej jag gör som resten av blogg världen.. Jag kör 8 saker om mig själv som ingen annan vet om mig.

Jag har städ nojja de värsta jag vet är när det är stökigt och rörigt om kring mig.

Jag tycker inte att det är kul att laga mat. men äta bör man annars dör man.

Jag tycker sjukt mycket om skräp mat. flott och flötigt *mumma*

Jag Älskar att sjunga och rocka loss..

Jag gråter nästan varje gång jag ser programmet" en unge i minuten "

varje natt sen Anton föddes , pussar jag han på pannan och säger : God natt mammas älskling, mamma älskar dig mest av allt. om jag är borta eller inte hemma . säger jag det ändå. ett tvång får inte missa att säga detta varje dag :)

Jag suger på fråge sport.

Jag är rädd för att ta stick i fingret.. Men varje gång bli jag förvånad över att det faktiskt inte gjorde så j*vla ont.. mes.. ja jag vet..

Så de var 8 saker som ni inte visste om Elon.

1 kommentar:

  1. Kunde nog gissa mig till några av dom..... Kram

    SvaraRadera