onsdag 20 april 2011

dessa miner anväder man flitigt som mor.



God morgon.

Att ha en 1 åring är ingen lätt lek... Nu mera har min lilla söta son blivigt, en sur tvär 1 åring.. Kul!! NOT.. Får han inte som han vill, kastar han sig bakåt och böjer sig som en ostbåge.. Mm Jag är trött.. I bland önskade jag att man kunde säga upp sig som mamma! Bara för en stund..

Som i går jag hänge upp tvätten. han drog ner den, jag hängde upp tvätten , han drog ner den. Jag hängde upp den.. han rev ner den.. Jag räkna till tio och hängde upp den igen. han rev ner den igen . Jag gav upp! 1-0 till 1 åringen! sen har vi en ständig möss kamp.

Jag tar på mössan , han drar av den. Jag tar på sol hatten , han kastar av hatten. Jag tar på hatten, han slänger sol hatten på marken. Jag blir sur sätter på sol hatten. Anton bli ännu surare och skriker av ilska för att han inte vill ha sin fina sol hatt.. Så nu skall varje mössa hatt åka till mormor på renovering. DE skall sättas resorband på varje solhatt och mössa! För den matchen vill jag vinna..

1 kommentar:

  1. Mormor fixar hatten.... funderar på om det går med kätting och hänglås under hakan.... hmmmm, jo men något skall jag väll komma på.

    SvaraRadera