fredag 2 juli 2010

på och av knapp tack!

I bland önskade jag att man hade en på och av kanpp på barn! i dag hade jag tryckt av en stund nu på morgonen. min solstråle vaknade på glatt humör kl 0530 dag.. jag känner mig inte alls lika glad som herr ryden.. jag känner mig sur och trött , som vanligt på morgonen.. nä jag är ingen trevlig person på morgonen, jag behöver typ en timme eller två för att goa till mig! konstigt. Så nu blir det väl till att hinka en kanna kaffe. Sen bär det av hem till mormor/mamma för att umgås och grilla, medans pappan i huset är med jobbet på liseberg och gör fem kampen.. i dag och i morgon skall det bli värme rekord.. då undrar jag bara hur varmt vi kommer att ha det på altanen/ köket? här om dagen hade vi 42 grader inne i köket. Anton gillar inte denna värmen, så vi får fly hem till mormor i stället.. Så käre gode gud jag önskar mig en markis ( ingen polka färgade utan en grå eller svart) tack och hej Amen.
så får vi se o den slå in!
nu är det väl bäst att jag sätter lite fart.. få pante och sova sen göra sig själv klar in för dagen.

sol i sinne brun inne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar