torsdag 15 juli 2010


jag är så jävla slö.
Så slö att skalman skulle vara en antilop jämförelse med mig.. trött och sliten efter en dag vid havet och hemma i våran kamin till hus.. slägde en blick på temperaturen för fem min sen den visade 42 grader på altanen,, kan ni plusa på tre grader till så får ni vad vi har inne.. snyggt men stora fönster men jävlar så opraktiskt ! ja i dag vågade vi oss ut till havet med Anton Vilda och boran( våran bil) De gick riktigt bra för en gång skull.. men huuuaa vad saker det är som skall me, jag mår nästan lite lilla av allt som skall packas in och ur denna förjolade bilen. och så ingen AC uppe på de :( gissa om man är små svettig efter varje tripp vi gör. Anton diggade havet, och de gjorde nästan jag me.. men att kopla av är inget för mig längre, här sitter man på högspänd och bara väntar på vad som komma ska med Anton :) ja de till hör väl att vara nervös och rädd för allt.. men när jag satt där på min filt och kolla mig om kring, så var jag inte ensam om att vara den svettigaste mamman istan, De fanns fler som såg hög röda ut och förbrilt gick fram och till baka med sina vagnar, i hopp om att ungen kanske kan tänka sig att sova iallafall i någon min så man hinner sätta ner röven. ja men jag hade lyxen att mormor var med så pante somande på två röda! skönt för mina nerver. Vilda är som vanligt snäll och glad och go.. när jag stod som svettigast och vi lassat in allt i bilen , tittar vilda på mig med sina stora ögon, visst skall de bli roligt att bada elin?? ja jo om vi bara kommer i väg någon gång! vilda: men varför måste vi ha med hela huset då? ja ho är för härlig den lilla godingen! hon får mig att små le i all stress som blir. nä nu skall jag njuta av ett stort glas rödvin för det är jag värd!


hej på er.

1 kommentar:

  1. Det gick ju som en dans .... han e ju mormors gulle.... Kramar....

    SvaraRadera