lördag 27 februari 2010

God MorGon!
Några av er tycker att jag bloggar dåligt nu förtiden! säger bara hallååå Jag har fått barn! :)
De där egen tiden när man kunde sätta sig vid datan och slänga bort en timme eller två , är som bort blåst, i stället skall det matas , tvättas , städas lagas mat och få lill killen att sova.. phuuu att ha två barn är verkligen ett heltids jobb :) Men jag älskar de! Mm i Går var det fredag och vi fick fin besök av familjen Ström! Fick jätte fina kläder till Anton *tack gulliga ni* Nu börjar han få en del kläder vill jag säga ! Hans mormor är rätt bra på att handla ett litet plagg då och då * Tack mormor säger Anton ;) I dag får vi väl se vad som händer och fötter! Vilda och Johan är på träna och dansar, och jag fick lite tid över nu när äntligen Anton sover! Har kommit på det bästa sättet att få min son att sova det är att dra i gång torktummlaren! Han bara älskar det ljudet ;) hee hee! Ne nu måste jag få lite gjort här hemma!

Snart kommer jag att lägga upp lite bilder!

Köss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar