måndag 22 februari 2010

Burrr!


God morgon i kylan!

Jag tror inte att jag är ensam om jag säger att jag är super trött på all denna snö och kyla!!
visst jag älskar snö på julafton , sen kan det kvitta! vill ha VÅR! Allt går bara bra med Anton han sover äter och är hur snäll som helst! ;) men det var ju det jag beställde ;) Det mysigaste som finns är när vi ligger i soffan och myser.. Mm jag bara älskar de! nu hoppar över till något annat! I helgen har Anna sovit över här , vi kolla in melodifestivalen och åt ost och kex ! Mys! Sen i går söndag tog vi oss in till stan för att tok handla kläder till oss själv.. Mmm gick så där för min del, är svårt att köpa kläder nu vill ju gå ner lite eller ganska mycket i vikt först! Mamma magen måste bort! Men jag köpte mig en kavaj en svart super snygg! Sen blev det ju självklart lite kläder till Anton med:) Svårt att inte handla till han! Finns ju så mycket fina kläder till dom små!
I dag är det måndag och stora syster vilda kommer hem igen ;) skönt när hela familjen är samlade! Annars blir det nog en lugn vecka , i morgon skall vi försöka ploga oss ner till Bvc för att kolla in vikten mm.. Så det var väl lite kort och gott om hur vi har det! Nu skall det ätas frulle! Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar