tisdag 20 oktober 2009

www.Trist.nu


I dag är det en trist dag :( ba*s väder ute! och just nu känns det inget vidare kul.. Jag måste skriva av mig lite.. I går brast jag i stora tårar , när dom ringde i från jobbet och fråga om jag ville börja jobba igen på timmar.. Jag blev sååååå GLad.. äntligen tänkte jag för en halv sekund. sen sjönk jag i hop. Hallååååå Norgren du är sjukskriven plus att du är Gravid!! Ojj jag glömde visst det.. Suck Suck suck.. Känns otroligt jobbigt att säga nej, men det är bara att inse att det skulle inte funka att jobba men en massa kemi och tunga lyft varje dag.. Men det är verkligen synd! Jag är en människa som inte är gjord för att vara hemma för länge! Vill jobba jag älskar att jobba. Visst hade jag väl ingen dröm jobb , men i sina stunder trivdes jag jätte bra att jobba med alla Gubbarna ;) Men men när det här är över skall min kära sambo bli hemma pappa :) de ni! lätt att säga nu kanske vi får väl se när allt är klart!!

Nu blir det en kopp Te med skorpa. mys kläderna är på.. nu skall de tyckas synd om sig själv..

Kram på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar