fredag 2 oktober 2009


Hej på er! Nu var det ett tag sedan man blogga.. fy mig ;) hii hii..

Vill börja med och säga att allt är bara bra med mig och magen :) vi mår nu mera toppen, vilket är jätte skönt!! Resten av min lilla familj mår oxå bra * just nu flyter allt på som de ska..

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder senare på det man har handlat in det senaste, kläder, möbler mm.. :) *vet ju att det finns dom som väntar på lite bilder* Min kära LILLE bror som är så liten är i New York i en vecka, och det känns verkligen att han är långt borta! Saknar han en massa nu! Men jag är glad för din skull att du fick uppleva detta... Man är bara lite avis på er ;) nu skall jag snart åka en liten tripp med mamma och lilla syster!


bilder kommer under dagen ;)


Pusselipuss Elon

1 kommentar: