fredag 9 december 2011

1 år och en dålig morgon!

I dag vaknade inte min son på sin bästa sida.. han började med att vråla rakt ut.. arg och sur som en citron kul... not... De var bara att se glad ut och ta sin sura son under armen och gå ner för att börja morgonen... men vad jag en gjorde sa eller gav han, så slängde han bort de.
så efter många om och med lugna han sig, och arg som han var satt han äntligen stilla i soffa. Jag gick snällt bort och gjorde han en smörgås. och gav han den, den såg lite stor ut och så snäll som han mamma är, ville jag bara dela den åt min son för att det skulle bli lite lättare att äta den.. JOO men VISST! då blev han helgalen, tårarna sprutade och smörgåshalvan flög rätt in i soffan med smör sidan neråt.... ÅÅÅÅÅ unge.. Fast kan ju inte hjälpa de men han är rätt söt när han slänger sig på golvet och lockarna står rätt ut och han är röd som en tomat ;) Mammas lilla Älskling, med mycket vilja!

hur arg du än är och hur jobbig du än kan vara.
Så älskar jag dig mest av allt. Du är det finaste jag vet,
och för dig gör jag allt! De finns inget mysigare än när
du kryper upp i min famn och lägger dina små armar
runt min hals. eller bara när du säger mamma mamma mamma
mamma mamma mamma mamma tusen gånger i rad. utan
att egentligen vilja något.. De är Kärlek de..

1 kommentar:

  1. Ja det är Kärlek. Den bästa att få :-)

    SvaraRadera