onsdag 23 februari 2011

Nej Nej Nej Anton nej

Gissa om man säger nej Anton en miljon gånger varje dag! Han har kola seg kola i öronen.
nu kan ju även lille man ta sig väldigt nästan för bra runt i sin gå stol.. Vilket blir ett svettigt pass för mig. Han är på : TV , högtalare , drar ut mina korgar under tv bänken. jagar kitty som en tog, har han tur får han tag på svansen vilket inte kitty uppskattar. han bara älskar att dra ner mina panel längder och gärna lampsladden i fönstret. mina blommor ser snea och döda ut för dom har åkt i golvet ett ex antal gånger. så nu funderar jag allvarligt på att sätta upp en pansar vägg i köket... med stort häng lås! Nej Anton nej nej nej nej nej nej nej nej nej...
Du gör mamma galen...

fast jag älskar dig mest ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar