onsdag 12 januari 2011


F*n plocka upp eran skit.

Jag och Anton kom just in från att ha varit ute och skottat snö, tog oss en liten promenad bland alla miljoner hundbajsar som folk inte plockar upp efter sig. Grisar! Hur fan skall alla gator se ut när denna snö försvinner? Bajen ligger kvar kan jag lova er. Gick en brud med sin lilla hund framför oss när vi var ute. bara några meter framför mig och Anton Helt plötsligt bajsar lilla vovven. Tror ni bruden tar upp skiten? icke.. hon tog en näve snö och la över.. j*vlar vad arg jag blir. inte de att hunden bajsa i diket utan mitt på vägen där jag men min barnvagn skall gå.. hade jag haft en påse hade jag tagit upp de och sprungit i kapp henne och sagt du glömde nått din idio*.. eller så hade jag följt med henne hem och lagt den i brevlådan/ eller kanske utan för dörren så hon hade trampat i skiten,, Morrrr* hundar måste få göra sina behov ute självklart. Men snälla plocka upp efter eran lilla vovve så slipper jag och många med mig att trampa i bajen.


nää nu kaffe..


1 kommentar: